سپتیک تانک چیست؟

فروش سپتیک تانک

سپتیک تانک چیست؟

سیستم سپتیک در ملک شما شامل دو جزء است: یک مخزن و یک منطقه پراکندگی خاک یا زهکشی. یک سیستم سپتیک معمولی شامل یک جعبه توزیع برای کمک به توزیع یکنواخت فاضلاب در بین ترانشه ها برای اطمینان از حداکثر تماس فاضلاب با خاک است.
فاضلاب خانگی از طریق ورودی وارد سپتیک تانک می شود. با نشستن فاضلاب، چربی‌ها، روغن‌ها، گریس و صابون روی سطح شناور می‌شوند. مواد جامد حاصل از فاضلاب به پایین ته نشین می شوند، جایی که بخشی از لجن توسط باکتری های بی هوازی تجزیه می شود. حفاظ های موجود در این تصویر از خروج لجن و کف و آلودگی بقیه سیستم آب چاه شما جلوگیری می کند. سپتیک تانک فیلترها را می توان در بافل خروجی قرار داد تا باعث حفظ بیشتر لجن و کف شود. مخازن جدیدتر ممکن است دارای دو محفظه با دیواره جداکننده بتنی باشند که میزان کف و لجن را که می تواند به خروجی برسد محدود می کند.
مخازن جدیدتر نیز ممکن است دارای دو درپوش منهول باشند، یکی بالای هر بافل. اگر روکش منهول شما در زیر زمین مدفون است، باید یک رایزر به مخزن خود اضافه کنید تا بتوان از سطح زمین به روکش منهول دسترسی داشت. وجود روکش منهول روی سطح زمین نه تنها دسترسی را آسان تر می کند، بلکه باعث می شود زمانی که یک حرفه ای روی مخزن شما کار می کند هزینه کمتری نیز داشته باشد.
پس از تصفیه فاضلاب در مخزن، به منطقه پراکندگی خاک یا میدان زهکشی جریان می یابد، جایی که آب پساب بیشتر تصفیه می شود. در یک سیستم سپتیک معمولی، اکثر درمان در زهکشی انجام می شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.