لیست قیمت سپتیک تانک

فروش سپتیک تانک

لیست قیمت سپتیک تانک

آب زائد از مخزن از طریق یک لوله جامد به جعبه توزیع جریان می یابد، جایی که آن را به لوله های سوراخ شده در سنگرهای شن هدایت می کند. آب به آرامی به خاک زیرین در زهکش نفوذ می کند. با رها شدن آب پساب در زمین، فرآیندهای تصفیه طبیعی ارگانیسم های عامل بیماری، مواد آلی و بیشتر مواد مغذی (به جز نیتروژن و برخی نمک ها) را حذف می کند. سپس فاضلاب تصفیه شده یا به سمت آب های زیرزمینی حرکت می کند یا از خاک تبخیر می شود.
تپه های شنی معمولاً در صورتی استفاده می شوند که خاک زیرین دارای خاک رس بیش از حدی باشد که اجازه دهد آب به طور موثر از آن عبور کند یا سطح ایستابی خیلی نزدیک به سطح باشد. در این سیستم ها فاضلاب از سپتیک تانک به مخزن ذخیره جریان می یابد. مایع از مخزن به لوله های پلاستیکی سوراخ دار که در تپه ای از ماسه ساخته شده روی سطح زمین مدفون شده اند پمپ می شود. این سیستم لایه ای از خاک مناسب با ضخامت کافی برای اطمینان از زمان و مسافت کافی برای تصفیه مناسب فاضلاب فراهم می کند. رشد گیاهی روی تپه به تبخیر بخشی از مایع کمک می کند.
https://61558b6543591.site123.me/
واحد یا واحد تصفیه هوازی برای حذف نیتروژن افزایش یافته به منظور کاهش میزان نیتروژن ورودی به زهکشی و آبهای سطحی و زیرزمینی طراحی شده است. واحد یک سیستم چند محفظه ای است که شرایط هوازی (با اکسیژن) و بی هوازی (بدون اکسیژن) را فراهم می کند و باکتری های مفید را قادر می سازد تا زباله ها را تجزیه کنند.
واحدهای می توانند نیتروژن را بین 55 تا 80 درصد در مقایسه با 5 درصد با مخزن سپتیک معمولی کاهش دهند. واحد تنها جزء مخزن یک سیستم سپتیک را جایگزین می کند و یک منطقه پراکندگی خاک یا میدان زهکشی مورد نیاز است. برای اطلاعات بیشتر در مورد واحدهای از جمله هزینه‌ها، کارایی و هزینه‌های عملیاتی به وب‌سایت بخش داخلی مراجعه کنید.
توجه به این نکته ضروری است که یک سیستم سپتیک به گونه ای طراحی شده است که فاضلاب در مخزن و زهکش تصفیه می شود، اما فاضلاب در نهایت وارد آب های زیرزمینی می شود. بنابراین، هم برای سلامت عمومی و هم برای محیط زیست مهم است که سیستم شما به درستی نگهداری شود تا خطر آب آشامیدنی کاهش یابد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.